• Sommarcuper

    Sommarlov innebär sommarcuper. I år åker Tomelilla IF iväg till Halmstad och Laxacupen samt Bröndby och Cup Denmark. Laxacupen spelas torsdag - söndag och Cup Denmark fredag - söndag. Följande lag åker till Halmstad Flickor 13 (spelar i grupp B) Pojkar 13 (spelar i grupp D) Pojkar 14 (spelari grupp H) Man kan följa lagen på länken: Laxacupen Följande lag åker till Bröndby Pojkar 12 (spelar i B05:group D) Man kan följa laget på länken: Cup Denmark Önskar samtliga lag lycka till och ha kul Tomelilla IF 26 jul 2017 0kommentarer
  • Då är vi igång!

    Igår körde vi första passet efter ett litet sommaruppehåll och härligt att äntligen vara igång. Nästa vecka kör vi två pass för att på torsdag åka iväg till Jönköping på ett träningsläger som varar fram till söndag. Vi kommer att göra allt i vår makt för att komma bra tränade tills serien drar igång. 9 matcher har vi kvar av serien och givetvis vill vi ta 27 poäng. Vi ses på IP 5/8! Herrlaget 20 jul 2017 0kommentarer
  • Änglacupen 2018

    Av utvärderingslapparna från spelande lag fick Änglacupen toppbetyg på hela arrangemanget. Efter enhetligt beslut i cupledningen kommer Änglacupen även att spelas sommaren 2018. Dessutom kommer Änglacupen att anordnas i en mindre futsal-turnering i Sporthallen i Tomelilla efter årsskiftet i klasserna P15, P14, F13, och P13 med totalt 32 lag Tomelilla IF 11 jul 2017 2kommentarer
  • Visa fler nyheter