Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Tomelilla IF F15 – 2009/2010

F15 – 2009/2010

• 31 jul 2023 Cornelia Berglund

Tack Urban för din insats i laget <3
    Tack till er alla 3 för er insats i cupen! :)

• 31 jul 2023 Tina Lennartsson

Tack Urban för den här tiden! Håller med föregående, ni gör alla tre ett fint jobb för tjejerna. Men du är ju välkommen tillbaka!😉

• 31 jul 2023 Tobias Andersson

Tack för allt Urban. Ni gör ett magiskt bra jobb, synd bara att du måste sluta.

• 30 jul 2023 Urban Sterner

Det sägs ju att man ska sluta när man är på topp, så dessa rader sitter riktigt skönt idag.
    Pga flytt och ändrade arbetsuppgifter har jag med dagens finalvinst, gjort min sista match som ledare för dessa härliga tjejer.
    Vill rikta ett stort tack till er föräldrar för denna tiden och givetvis även till Kalle och Anders.
    Dock blir det tjejerna i laget som kommer att saknas mest. Det har varit otroligt kul att följa dem och att se dem utvecklas under dessa år. Vinsten idag har aldrig varit mer välförtjänt och nog kom det en liten glädjetår när segern säkrades. Dock klipper vi inte banden helt med laget. Tuva kommer, när det inte krockar med andra aktiviteter, att hoppa in i mål och då kommer jag att heja på från andra sidan.
    Njut nu av denna vinst och se fram emot nya vinster i höst.
    Stort tack från mig ❤️

• 18 jul 2023 Tobias Andersson

Hej Anna.

Vi kan ta Moa med oss på vägen upp då så löser vi det ju kanon för oss alla. 👍👍

• 18 jul 2023 Anna Molander

Tobias,
    Vi kan ta Amanda med hem om vi får löst uppresan för Moa. Jag jobbar så vi kan inte åka upp förrän på lördagen
    Så har någon plats för Moa upp på torsdagen??

• 18 jul 2023 Tobias Andersson

Hej.

Undrar om det skulle finnas plats i någons bil hem på söndagen efter Laxacupen för Amanda.
    Vi kör själv upp med henne men har lite problem att stanna ända tills söndagen.

• 29 jun 2023 Viktoria Andersson

Information om kiosken

En nyhet för i år är vårt lag har både planerade pass och extrapass i kiosken. Vårt första extrapass är nu på fredag. Fredagens bemanning är löst. Jag återkommer när jag har fått information om nästa extrapass. Trevlig sommar!

• 8 jun 2023 Jenny Jönsson

Selma kommer inte på träningen i dag.

• 8 jun 2023 Anna Molander

Moa kommer inte på träningen idag